28/01/2014

Stress is caused by giving a fuck

Märkte just att jag har inte på länge fotat med min kamera, tömde den just och där var ännu bilder från julafton haha
Men näst sista perioden börjar nu på fredagen och kommer ha praktik, skönt med lite paus från skolan, har varit helt
hemskt oaktiv nu senaste tiden, får just och just alla uppgifter inlämnade nu före perioden byter! Fixade praktik platsen ganska
sent eftersom jag först idag jag fick reda att jag slapp dit jag nu senast sökt, men fick ändå en plats var jag kommer fotografera mycket!

Har senaste tiden funderat mycket på vad jag kommer göra efter inveon.. Har varit länge nästan helt säker på att jag skulle
ta ett mellan år och sedan efter ett år flytta lite längre och studera men har nu hittat en ganska passlig skola som skulle vara närmare
och ha intagning i år så jag inte skulle behöva ta mellanår men ändå få göra det jag drömt om länge..
Har just nu så beslutsångest, om ca en månad skulle det börja vara tiden inne att söka till nästa skolan och just nu har jag ingen aning hur jag gör..

235

2 comments:

tiiu said...

vart ha du kela fortsätta? :)

Jasmine♡ said...

Nooh, just nu ser de ut som Arcada eller Novia :)