20/03/2014

Changes

saveKanske någon redan lade märke till att jag har ändrat smått här på bloggen, modellen blev en annan men liknande som förra ändå och så lagade jag flera 'sidor' här också. Nu har ni lättare att hitta mig på tillexempel instagram och tumblr eller följa mig via bloglovin, tryck bara där under bannern så kommer ni till de sidorna. Där skall ännu komma några sidor, 'about me' kommer snart bara jag skrivit den klar. Kanske ni också märkte i förra inlägget att jag skrev på engelska också, något jag kommer pröva nu under en tid att skriva på båda språken, funderade länge att ska jag skriva finska eller engelska, men till sist kändes engelska mer naturligt. Orsaken att jag inte bara vill skriva på svenska, eller finlandssvenska, är att jag vill ha en lite mer internationell blogg, har några kompisar som pratar engelska så nu kan de också läsa min blogg och faktiskt förstå något.
-
Maybe some of you already noticed i made a few changes here in my blog, if you click on the pages below my banner, you can find me easier on tumblr, instagram and follow me on bloglovin. I'm still working on the last page 'about me' and i'm gonna post it as soon as i'm done writing it. And i've also decided to try and start writing in english also, since I have a few friends that speak english who's asked if i could write so they'd understand.

No comments: