24/03/2014

iPhone pics

nosering
Beställde en tid sedan en näsring som jag så länge velat ha, trodde det skulle vara hur lätt som helst att laga den på plats så, dum som jag är, drog jag bara ut knappen jag hade där först (som är omöjlig att få tillbaka) och skulle börja laga ringen, den var först omöjlig att laga in, försökte säkert under dagen sammanlagt i 2h själv få den på plats, mina kompisar försökte också länge, men somtur fick min pappas flickvän den större ringen på plats efter en lååång tid, men såg ut som någon värre tjur med den så jag bestämde mig att åka nästa dag till Helsingfors och låta en professionell laga den, så till sist fick jag den, äntligen.... 
-
I ordered a while ago a nose ring and when it arrived i thought 'how hard can it be to put it on' so, as stupid as i am, i took out my old piercing (which is IMPOSSIBLE to get back) and ended up trying to get the ring in for a looong time, my dad's girlfriend actually managed to get a slightly bigger ring in after like trying for like an hour straight, it made me look like some sort of a bull tho, so i had to go to Helsinki the next day to get a professional to get the small one in.. What a project haha.
1
1. Vi har skaffat hem någon sorts kaffe maskin som liksom lagar en kopp kaffe på 2 minuter, är helt besatt av den och dricker typ 3 koppar kaffe i dagen, minst. 2. Var och tankade på förrådet inför veckoslutet förra fredagen, fast de står nog ännu i mitt skåp oöppnade..
-
1. My dad bought some sort of a coffee machine home and it makes the most delicious coffee in like 2 minutes, so nowadays i drink like 3 cups of coffee per day, at least. 2. Bought these for the weekend last friday, but they somehow managed to stay unopened in my cabinet.
2
1. Vattnet blev såå fint när jag kastade en bath bomb i, måste gå och köpa några nya så man alltid har i förrådet! Förmånliga är dom ju inte direkt men dom är nog värt att lite slösa på. 2. Köpte en ny skjorta några veckor sedan som jag har använt helt för mycket sedan dess.
-
1. The water looked so cool when i threw the bath bomb in it, i have to go buy a new one soon so i'll have a few at home! They're kinda pricey but totally worth the money. 2. Bought a new shirt a few weeks back that i've worn waaay too much lately.

No comments: