11/03/2014

Same old shhhh but a different day

Känns som att jag fastat i en rutin just nu, mina veckor ser precis likadanna ut, med praktik, kompisar, tränande, familj, barnvakt och jobb. Har som tur bara 3 veckor kvar praktik så kommer få lite kortare dagar så jag kanske hinner göra något vettigt på vardagarna. Också nu när jag har veckosluts jobb har jag ända lediga dagen söndag vilket kan bli lite tungt emellan åt, men behöver verkligen just nu pen- garna så jag får inte klaga.. Beställde slute av förra veckan flygen till England med Sara till början av Juni, kan inte vänta! Har en gång rest ensam med en kompis men det var en strand resa, nu ska vi fara  ensamma till en storstad, undrar hur det kommer gå haha.. Men sååå excitedd! Allting börjar närma sig klasskryssningen, miley cyrus och one direction (!!!!) och ja England resan som innehåller Little Mix!
phone
Två bilder från veckoslutet, spenderade min lediga dag med att gå till h&m där jag påriktigt sökte något helt annat men den hade inte kommit dit ännu, men jag kom ändå hem med ett fynd (batman skjortan ovanför hihi) och så for jag ännu via makeup butiken till min gamla farmor och hälsa på med mamma.

No comments: