27/03/2014

Would you wanna run away too?


There is nothing wrong with you. You may feel like sometimes the good outweighs the bad, but trust me, that is so far from the truth. You are so one of a kind and without you, the world really wouldn't be the same! Everybody doubts themselves and everybody has those days where they feel lousy about everything in aspect of their life. Just because you experience those days, doesn't mean there is something wrong with you. You are going to have bad days, actually, you're going to have A LOT of bad days. But with some bad, there is always some good! And you shouldn't blame yourself for the things you cannot change. You shouldn't blame yourself for the things you cannot change. You shouldn't blame yourself if someone doesn't see the good in you because that's their problem. Tons and tons of people think you're really great, you'd be surprised.

Bara en fin text jag hittade på tumblr några dagar sedan, har inte med någonting att göra speciellt, allmänt bra. Bestämde mig igår att annulera mina ansökningar till nästa skolorna, kommer hålla ett mellan år nu och förhands uppgifterna stressade mig helt för mycket, helt i onödan. Vad vet jag om jag kommer på att jag vill göra något helt annat under dethär året, jag vill inte ha en skola och 'vänta' på mig, känns för skrämmande och tungt, jag vill vara helt fri, utan planer och bara låta dendär känslan komma till mig att 'det här är vad jag vill göra', för jag har ärligt sagt börjar fundera om dethär med grafiska arbetet, det är ett så stressigt arbete på ett helt annat sätt, känslan att jag inte aldrig är tillräckligt bra har jag haft nu i tre år och jag tror inte jag skulle klara av denhär känslan resten av mitt liv. Jag vet inte, allt känns lite tungt just nu, jag börjar fundera starkt att har jag gjort rätt val inför min när framtid, 'kommer jag klara det?' För emellan känns det att jag inte gör det, jag har bara just nu en lite såndän period, vet ni?
-
Just a beautiful text i found on tumblr a few days ago. Yesterday i decided to cancel my applications to the next schools, i'm gonna take a year off and the pre assignments were stressing me out so much, and unnecessarily. I don't know if i'll decide i want do something completely different with my future this next year and i don't want to have a school 'waiting' for me, it just seems too scary and heavy right now. I want to be free and just one day get that feeling like 'this is what i want to do' because i've honestly kinda started to doubt this whole graphic designer thing, it's just such a stressful job and i've had the worst feeling of not being good enogh for the past three years now and i just don't think i could deal with this for the rest of my life. I don't really know anything right now, i'm having this feeling about my future, that i made a mistake or i'm not gonna be able to do it. It's just one of those weeks, you know?

2 comments:

iines said...

Ja tror ja förstår, e de lite så att va man än väljer så känns de att man int baa räcker till?

puss :*

Jasmine♡ said...

mmh någå ditåt.. :)

:*