03/03/2014

You can't master you future if you're still a slave to your past

Förstår inte att det redan är mars?! Hade ju glömt det igår när jag bloggade haha, jag var ännu helt i Februari. Men jess äntligen vår månad! Fast den började ju inte så bra eftersom det snöade igår och idag, fast nu ser det ut att regna, ähh bestäm dig väder! Har varit länge ute och tagit bilder på jobbet idag, var meningen att jag skulle fota bussar till arkivet, men fick typ syn på 2 hela bussar... Går det inte liksom bussar i Lovisa eller var gömmer de sig? Men ja idag ska jag söka till nästa skola, har het klart till vilka skolor jag söker iallafall, resten är nu sen lite oklart och svårt att bestämma och jaa.. Ush allt kommer helt för snabbt! Men ja resten av kvällen ska jag vara med Iines, skön måndag!
7
1. Fick ta min andra flaska av 'our moment' i användning. 2. Selfie på jobbet 3. Fick inspiration sent på 
en söndag kväll. 4. Sköönt! Smörjade in mig i min Victoria's Secret bodylotion och drack mitt favorit te 
ensam hemma medan jag såg på How I met your mother ♡ det hålldes inte lugnt länge för typ 5 min
efter jag tog bilden sprang mina småsyskon in i huset och där for all lugn och ro för resten av kvällen.

2 comments:

Anonymous said...

Vilka skolor har du tänkt söka in till?

Jasmine♡ said...

ja skriver om de i någå skede :)