29/04/2014

In the end we only regret the chances we didn't take

Första bilden är från söndagen då jag satte ute i varma solen och läste i flera timmar, blev till och med lite brun. Andra är från finaste kungsträdgården i Stockholm på fredagen då jag var där, saknar redan.
// The first picture is taken on sunday, i sat outside in the sun for several hours reading, i actually got a bit of a tan. The second pic is from beautiful Stockholm where i was last friday, i want to go back so bad!
Har spenderat dagen med att göra skoluppgifter, både gamla och till slutarbetet, äntligen börjar jag se ljus i slutet av tunneln, haha, har över hälften klart och ska nu fota mina sista bilder. Skriftliga delen ser också ganska bra ut just nu, är så glad och lättad. Har också suttit och editerat en video i flera timmar idag, blir allti lika fast i det, men det är så kul! Vappen kommer gå med att jobba och vara barnvakt, men det stör inte alls, festade helt tillräckligt förra veckoslutet så helt bra att ta det lugnt emellan, har redan nya planer med klassen så kommer hållas lugn tills dem. Nu börjar huvudet förstå att skolan faktiskt håller på att ta slut, jag blir färdig och sticker iväg för ett år, har flera gånger nästan brustit i gråt när jag kommit på det igen, men jag vet att allt kommer gå bra, jag behöver faktiskt få höra det högt emellan åt från någon annan också och som tur har jag alltid min bästa kompis där och försäkrar mig om det.
// I've spent my whole day doing school work and i'm finally starting to see a light at the end of the tunnel, haha, almost done! I've also been editing a video which is so fun, i sat many hours doing it and it came out pretty cool. I've also just now started to realize school is actually coming to an end and i'm graduating and leaving for a year! I've almost burst into tears several times because of it, but thankgod i have my bestfriend there to assure me it's gonna be okay, i know that, i just need to hear it from someone else too.

No comments: