13/04/2014

We don't wanna be like them

Fick äntligen ett nytt objektiv köpt på fredagen och jag är så nöjd! Var på fredagen till Helsingfors med pappa och hämta den. Annars har mitt veckoslut inte varit något speciellt, hade jobb både lördag & söndag och var så slut efter jobbdagarna så kom rakt hem, kollade netflix och redigerade bilder från vår photoshoot med min kusin, funderade om jag skulle fråga henne om det är ok att jag publicerar några bilder här, om ni vill se? // Någon annan som blir deprimerad av alla bilder kändisar postar från coachella? Vad jag inte skulle göra för att vara där...
-
I finally bought a new camera lens last friday! Went to Helsinki to buy it with my dad. My weekend was nothing special, i had work on both saturday and sunday, both days after work i was so tired i just came home and watched some series on netflix and edited pics from our photoshoot with my cousin, i was thinking i should ask her if it would be okay if i posted some pics here, if you'd like to see? // Anyone else getting depressed of all the cool pics celebrities are posting from coachella? The things i would do to be there..