26/06/2014

If you hurt me that's okay baby, only words bleed


Senaste dagarna har varit tunga, har kännt mig extra ensam och har hemlängtan :-( Jag visste det skulle bli tungt i något skede men trodde inte det skulle kännas såhär, försöker skuffa bort alla dumma känslor som vill förstöra allt för mig. Tröstar mig med Ed Sheeran & 5 seconds of summer's nya cdn, dom är som terapi. Inte länge så ser jag min nyaste familj medlem hihi.
-
Last days have been really hard, I've been feeling really lonely and homesick :-( I knew it would be tough at some times but I didn't think I'd feel like this, trying to push all these stupid feeling away that are destroying everything. Been listening non stop to Ed Sheeran and 5 seconds of summer's new albums, they work as my therapy here. Not long until I see my newest family member.

2 comments:

Sirelle said...

ja va själv också i england i ett tag, så sku va jätte intressant att höra nån annans åsikt om hu du gillar tex människona o kulturen dit :)
o btw din blogg e superkool & kommer fortsätta att läsa den ! :)

Jasmine♡ said...

jå jag funderade laga ett längre inlägg om just typ såndänt :) & vau tack!