28/06/2014

New obsession

...dr martens! Visst är de fina?! *heart eyes emoji* Har länge kollat på dem men har varit lite osäker vad jag tyckt, men nu när jag såg ett par i Brighton blev jag helt förälskad. Måste bara ha ett par haha! Men jag gjorde misstaget och kollade på prislappen.. de är en aning för värdefulla för min budjet just nu så jag får väl fortsätta drömma för ett tag, men ett par ska jag ha! Det är bestämt. Vad har ni för åsikter om dem?
-
My new obsession is dr martens boots! They look so cute don't they? I've seen them everywhere for the past year and I couldn't really decide what I thought of them until I saw a pair in Brighton and fell in love haha. They are a bit too expensive for me right now, but someday... What do you think of dr martens, or this type of shoes?

No comments: