17/07/2014

Lately through my phone


1. On my way to the airport last week in my new lovely shoes! My family here in England went to Austria to visit family so I figured it would be a perfect time for a visit 2. So perfect 3. The day after a birthday party, lots and LOTS of coffee 4. Inlove with my new polaroid camera

1. Last day in Finland..  2. I probably looked pretty brutal on the train with my bloody arm 3. Found my dream skirt! I've been looking for one just like this for maaany years and I finally found it, I was just about to buy it when I saw the price, woops, had to leave it there 4. celfié

Lite telefon bilder från senaste tiden. For förra veckan till Finland som sagt, jag skulle överraska mamma haha, hon visste ingenting, så kul att se hennes reaktion. När jag var där såg jag ÄNTLIGEN 'the fault in our stars' och jag grät sååå mycket med min kompis haha, men den var bra! Vinner inte boken ändå. Hann också se flera kompisar och vara på en födelsedags fest, första gången i sommar jag satt ute en hel natt, så mysigt!
-
Phone pics from lately. Last week I went to Finland, it was a surprise for my mom, so funny to see her reaction haha. I also FINALLY got to see 'the fault in our stars' with my friend, and I cried sooo much, but it was good! Not better than the book tho. I also had time to go to my friends birthday party, first time this summer I sat outside the whole night.

1 comment:

kiaemilia said...

Hittade din blogg via Mias blogg då du hade kommenterat så ville egentligen bara komma säga hej! Kommer själv att flytta till Beaconsfield (typ nära dig om jag kollade kartan rätt?) som au pair den första september! Roligt att hitta nån annan som går igenom samma saker, fastän jag kommer lite efter haha :D